منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • نحوه فروش عضویت در گروه وردپرس برای تیم های سازمانی

نحوه فروش عضویت در گروه وردپرس برای تیم های سازمانی

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
نحوه فروش عضویت در گروه وردپرس برای تیم های سازمانی

آیا می خواهید عضویت گروهی را برای تیم های شرکتی بفروشید؟

به طور معمول، وب سایت های عضویت فقط به شما امکان می دهند اشتراک های تک کاربره را بفروشید. اما اگر بخواهید عضویت های گروهی را بفروشید تا کسب و کارها بتوانند به راحتی اعضای تیم خود را به همان حساب اضافه کنند، چه؟

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی عضویت گروه وردپرس را برای تیم های سازمانی بفروشید.

نحوه فروش عضویت در گروه وردپرس برای تیم های سازمانی

چرا در وردپرس عضویت گروه ایجاد کنیم؟

فروش اشتراک عضویت یک راه محبوب برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی آنلاین با وردپرس است. با این حال، یک کسب و کار ممکن است بخواهد برای چندین نفر به طور همزمان عضویت بخرد، مانند کل تیم یا بخش.

ایجاد عضویت گروهی در وردپرس، خرید عمده مجوز برای محصولات شما را برای شرکت ها آسان می کند. همچنین به مدیر حساب اجازه می دهد تا به راحتی مجوزها را در صورت نیاز اضافه یا حذف کند.

عضویت گروهی فقط برای تیم های سازمانی مفید نیست. گروه‌های داوطلبانه و غیرانتفاعی، گروه‌های کلیسا یا حتی خانواده‌ها ممکن است خرید عضویت گروهی را آسان‌تر از اشتراک‌های چندگانه فردی بدانند.

شما همچنین می توانید این نوع حساب را برای کمک به معلمان ایجاد کنید تا یک کلاس درس مجازی برای گروهی از دانش آموزان ایجاد کنند.

حتی می‌توانید به اعضا اجازه دهید اشتراک‌های شما را دوباره بفروشند. به عنوان مثال، فرض کنید یک سایت عضویت با برنامه های غذایی سالم و کلاس های یوگا آنلاین دارید.

مربیان شخصی یا کارشناسان سلامت و تناسب اندام می توانند عضویت شرکتی را از سایت شما خریداری کنند و سپس دسترسی به مشتریان خود را بفروشند.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه فروش عضویت گروهی در وب سایت وردپرس بیندازیم.

عضویت گروهی در وردپرس را برای تیم های سازمانی تنظیم کنید

برای این راهنما، از MemberPress استفاده خواهیم کرد. این بهترین افزونه عضویت وردپرس در بازار است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی اشتراک های آنلاین را در وب سایت خود بفروشید.

ابتدا باید افزونه MemberPress را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

توجه داشته باشید: برای نصب افزونه برای حساب های تجاری به یک حساب MemberPress Plus یا بالاتر نیاز دارید.

پس از فعال سازی، باید مراجعه کنید MemberPress » تنظیمات » مجوز صفحه را در قسمت مدیریت وردپرس قرار دهید و کلید مجوز خود را وارد کنید.

کلید مجوز MemberPress را اضافه کنید

این اطلاعات را در حساب کاربری خود در وب سایت MemberPress پیدا خواهید کرد. همچنین در ایمیلی که هنگام خرید MemberPress دریافت کرده اید نیز موجود است.

پس از وارد کردن این اطلاعات، روی «فعال کردن کلید مجوز» کلیک کنید.

در مرحله بعد، باید حداقل یک درگاه پرداخت راه اندازی کنید تا بتوانید به راحتی پرداخت های کارت اعتباری را برای عضویت در گروه خود بپذیرید.

MemberPress Pro از PayPal، Stripe و Authorize.net پشتیبانی می کند. برای افزودن یکی از این درگاه‌های پرداخت، کافی است روی «افزودن روش پرداخت» کلیک کنید و یک روش پرداخت را از منوی کشویی «درگاه» انتخاب کنید.

یک درگاه پرداخت Stripe راه اندازی کنید

MemberPress اکنون تمام تنظیماتی را که باید قبل از استفاده از این درگاه پرداخت انجام دهید، نشان می دهد.

هر دروازه تنظیمات مختلفی دارد، به عنوان مثال در تصویر زیر پرداخت PayPal را به وردپرس اضافه می کنیم.

یک دروازه پی پال را پیکربندی کنید

هنگامی که یک یا چند دروازه اضافه کردید، وقت آن است که ویژگی های عضویت سازمانی را فعال کنید.

برای انجام این کار، به MemberPress » افزونه ها و روی دکمه “Install Add-on” در کنار افزونه Enterprise Accounts کلیک کنید.

افزونه MemberPress برای حساب های شرکتی

اکنون زمان ایجاد یک ردیف عضویت شرکتی با رفتن به MemberPress » عضویت ها صفحه

در اینجا بر روی “افزودن جدید” کلیک کنید.

یک اشتراک عضویت جدید ایجاد کنید

برای شروع، عنوانی برای طرح عضویت شرکتی خود وارد کنید.

سپس می توانید با تایپ در کادر “قیمت” قیمت تعیین کنید.

اضافه کردن هزینه به عضویت گروه شرکتی

سپس از منوی کشویی نوع صورت‌حساب برای ایجاد یک چرخه صورت‌حساب استفاده کنید، برای مثال می‌توانید یک بار هزینه برای دسترسی مادام‌العمر دریافت کنید یا یک اشتراک ماهیانه تکراری ایجاد کنید.

در تصویر زیر هر 6 ماه 100 دلار شارژ می کنیم.

عضویت های گروهی مکرر را برای تیم های سازمانی ایجاد کنید

در مرحله بعد، باید به قسمت گزینه های عضویت پایین بروید و روی زبانه «پیشرفته» کلیک کنید. در اینجا، کادر کنار «مشترکین این عضویت حساب‌های شرکتی هستند» را علامت بزنید.

سپس کادر جدیدی را مشاهده خواهید کرد که در آن می توانید حداکثر تعداد حساب های فرعی را که مالک حساب می تواند به این اشتراک اضافه کند را تعیین کنید.

هرکسی که اشتراک عضویت شرکتی را خریداری کند، پیوند «حساب‌های فرعی» جدید را در صفحه حساب خود می‌بیند.

نحوه اضافه کردن حساب های فرعی به یک عضویت شرکتی

اگر روی لینک کلیک کنند، می بینند که چند اکانت فرعی برای استفاده باقی مانده است.

آنها می توانند با وارد کردن اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل افراد، افراد را به حساب خود اضافه کنند.

یک حساب فرعی به عضویت تیم گروه اضافه کنید

به طور پیش فرض، اعضا می توانند تعداد نامحدودی از حساب های فرعی ایجاد کنند.

با این حال، معمولاً می‌خواهید تعداد حساب‌های فرعی را محدود کنید تا از اضافه کردن صدها یا حتی هزاران نفر به یک حساب جلوگیری کنید.

برای تعیین محدودیت، یک عدد را در قسمت حداکثر حساب‌های فرعی وارد کنید.

حداکثر تعداد حساب های فرعی را برای عضویت در گروه شرکتی تنظیم کنید

تنظیمات دیگری وجود دارد که می توانید برای سفارشی کردن سطح عضویت خود از آنها استفاده کنید. با این حال، این برای ایجاد یک اشتراک اولیه عضویت سازمانی کافی است.

وقتی از نحوه تنظیم طرح راضی هستید، ادامه دهید و روی دکمه «انتشار» کلیک کنید.

انتشار سطح عضویت تیم سازمانی با استفاده از MemberPress

دسترسی به محتوا را برای اعضای تیم شرکت محدود کنید

گام بعدی این است که محتوای خود را محدود کنید تا فقط افرادی که اشتراک صحیح دارند بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. شما این کار را با ایجاد قوانین عضویت انجام می دهید.

برای مثال، می‌توانید تمام صفحات فرزند یک صفحه اصلی «عضویت شرکتی» را قفل کنید یا دسترسی به همه پست‌هایی را که دارای دسته یا برچسب «شرکتی» هستند محدود کنید.

برای ایجاد یک قانون، به MemberPress » قوانین در داشبورد وردپرس شما سپس فقط روی دکمه “افزودن جدید” کلیک کنید.

یک قانون قطره محتوا جدید ایجاد کنید

بخش محتوا و دسترسی به شما امکان می دهد دسترسی را به روش های مختلف محدود کنید.

به عنوان مثال، شما می توانید یک صفحه فقط برای اعضا ایجاد کنید.

دسترسی به محتوای وب سایت وردپرسی خود را محدود کنید

همچنین می توانید دسترسی به کل گروه های محتوا را محدود کنید.

در این مثال، ما دسترسی به تمام محتوای دارای برچسب “شرکتی” را محدود می کنیم.

برای انجام این کار، منوی کشویی Protected Content را باز کرده و All Tagged Content را انتخاب کنید. سپس در کادر کناری «شرکت» را وارد کنید.

با استفاده از MemberPress یک قانون محدودیت محتوا ایجاد کنید

سپس منوی کشویی شرایط دسترسی را باز کرده و عضویت را انتخاب کنید.

سپس می توانید دومین منوی کشویی را باز کرده و سطح عضویت شرکتی را که قبلا ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

دسترسی به محتوا را از طریق سطوح MemberPress محدود کنید

تنظیمات دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید، از جمله نمایش پیش‌نمایش‌ها به افراد غیرعضو. به عنوان مثال، می توانید نمونه پست را به افرادی که عضویت سازمانی ندارند نشان دهید. این می تواند بازدیدکنندگان را تشویق به خرید اشتراک کند تا بتوانند کل پست را بخوانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد سیاست های عضویت پیشرفته، لطفاً راهنمای قطعی ما برای ایجاد سایت عضویت وردپرس را ببینید.

وقتی از نحوه تنظیم قانون راضی هستید، به بالای صفحه بروید و روی «ذخیره قانون» کلیک کنید. شما می توانید با تکرار همان فرآیندی که در بالا توضیح داده شد، قوانین محدودیت محتوای بیشتری ایجاد کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه فروش عضویت در گروه وردپرس برای تیم های سازمانی کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد نحوه تنظیم یک خبرنامه ایمیل و انتخاب تخصصی ما از بهترین خدمات تلفن تجاری برای مشاغل کوچک را ببینید.

اگر از این مقاله لذت بردید، لطفا در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدئویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک