
آیا می خواهید بدانید چرا بازدیدکنندگان وب سایت شما آن را رها می کنند؟
تا به حال آرزو کرده اید که ای کاش راه آسانی وجود داشت ذهن بازدیدکنندگان وب سایت خود را بخوانید بدون یادگیری تله پاتی یا استفاده از یک ابزار تحقیقاتی گران قیمت مصرف کننده که هزینه زیادی دارد؟
اگر شما هم مانند من و سایر صاحبان وبسایتهای باهوش هستید، حداقل چند بار در سفر وردپرس خود این راهحل را آرزو کردهاید.
امروز مشتاقم که راه اندازی افزونه UserFeedback رایگان خود را به اشتراک بگذارم، که به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی بازخورد واقعی کاربران را جمع آوری کنید.
ما این ابزار را ایجاد کردیم زیرا میخواهیم «چرا» پشت هر اقدام بازدیدکننده وبسایت را بدانیم که Google Analytics به شما نمیگوید.

وقتی دلیل یا هدف پشت اقدامات کاربر را بدانید، به راحتی می توانید درک کنید که چرا بازدیدکنندگان محصولات شما را می خرند یا نمی خرند.
زمینه
در سال 2016، یک افزونه گوگل آنالیتیکس برای وردپرس خریداری کردم، آن را کاملاً دوباره طراحی کردم و آن را به عنوان MonsterInsights منتشر کردم.
هدف این افزونه کمک به کاربران در تصمیم گیری آگاهانه با نشان دادن داده هایی بود که برای کسب و کارشان اهمیت دارد.
به عنوان مثال، شما به راحتی می توانید ببینید که کدام محصولات یا صفحات محبوب ترین هستند یا سودآورترین ترافیک شما از کجا می آید.
با رشد افزونه، کاربران ما اغلب از من می پرسند: آیا راهی برای درک هدف از اقدامات بازدیدکنندگان در هر وب سایت وجود دارد؟
وقتی هدف… چرایی اقدامات کاربر را بدانید، میتوانید بفهمید که چرا مشتریان از شما خرید کردهاند، یا بهتر از آن، چرا از شما خرید نکردهاند.
متأسفانه، گوگل آنالیتیکس فقط نیمی از داستان را به شما می گوید: «در وب سایت شما چه اتفاقی می افتد؟». برای پاسخ به نیمی دیگر از این سوال طراحی نشده است، “چرا بازدیدکنندگان شما این کار را می کنند؟”
در واقع، بیشتر ابزارهای بازخورد مشتری در بازار، قیمت های بسیار بالایی دارند که برای کسب و کارهای کوچک دور از دسترس است.
پس از تفکر و بررسی زیاد، ما تصمیم گرفتیم یک افزونه کاملاً جدید به نام UserFeedback منتشر کنیم که به شما امکان می دهد با جمع آوری بازخوردهای بلادرنگ از آنها، قصد و نیت کاربران را درک کنید.
با UserFeedback می توانید:
- یک نظرسنجی جمعیت شناختی ایجاد کنید تا شخصیت خریدار خود را پر کنید
- از بازدیدکنندگان وب سایت بخواهید شماره تلفن خود را برای پاسخگویی به تماس بگذارند
- نظرسنجی های رضایت مشتری را انجام دهید تا ببینید خریداران در مورد محصولات شما چه فکری می کنند
- انجام نظرسنجی های NPS
- در مورد طراحی وب سایت خود بازخورد بخواهید
- تحقیقات محصول را انجام دهید تا متوجه شوید که خریداران واقعاً برای چه چیزی از محصولات شما استفاده می کنند
- و خیلی بیشتر
UserFeedback چیست؟
UserFeedback یک افزونه رایگان و قدرتمند وردپرس است که به شما امکان می دهد نظرسنجی هایی را همین الان برای جمع آوری بازخورد با کیفیت از بازدیدکنندگان وب سایت خود انجام دهید.

دارای قالبها و سؤالات داخلی است تا ایجاد نظرسنجیهای بازخورد را سریع و آسان کند، از جمله:
- بازخورد/تجربه وب سایت
- بررسی فروشگاه های تجارت الکترونیک
- نظرسنجی NPS
- بررسی بعد از خرید
- نظرسنجی استفاده از محصول
- تحقیق رقابتی
- و خیلی بیشتر!
هر چیزی را که تا به حال آرزو کرده اید بتوانید به راحتی از مشتریان خود بپرسید، می توانید با UserFeedback بپرسید.
همراه با یک ابزار قدرتمند تجزیه و تحلیل مانند MonsterInsights، صاحبان وب سایت می توانند در نهایت هر دو “چرا” و “چه” رفتار کاربران خود را در وب سایت های وردپرس خود ببینند.
هنگامی که به خواسته ها و نیازهای بازدیدکنندگان خود دسترسی مستقیم دارید، می توانید تغییراتی ایجاد کنید که وب سایت و کسب و کار شما را به سطح بالاتری برساند.
برنامه من این است که به طور مداوم قالب ها و افزونه های مفید بیشتری را اضافه کنم تا بازخورد کاربران را حتی برای بازدیدکنندگان وب سایت شما قدرتمندتر و مهم تر کنم.
بازخورد را در چند دقیقه جمع آوری کنید، نه ساعت
UserFeedback اجرای یک نظرسنجی را در عرض چند دقیقه و نه چند ساعت بسیار آسان می کند. بیش از 20 قالب نظرسنجی آن به شما یک شروع عالی می دهد، بنابراین همیشه نیازی نیست که نظرسنجی بازخورد را از ابتدا شروع کنید.

هر یک از این قالب ها برای نیازهای مختلف کاربران از پیش طراحی شده اند. بر اساس نیاز خود، قالب مناسب را انتخاب کنید، تغییرات سریع ایجاد کنید و آن را در وب سایت خود منتشر کنید.
به عنوان مثال، الگوی بازخورد طراحی وب سایت با یک سوال رتبه بندی ستاره همراه است، در حالی که الگوی نظرسنجی NPS به کاربران شما اجازه می دهد تا وفاداری خود را در مقیاس 1 تا 10 رتبه بندی کنند.

بهترین بخش این است که می توانید طرح خود را در داشبورد ایجاد و پیش نمایش کنید.
با مطالعات هدفمند لیزری بهترین نتایج را دریافت کنید
UserFeedback به شما امکان می دهد نظرسنجی های مناسب را در زمان مناسب به کاربران مناسب نشان دهید. در اینجا چند گزینه هدف گذاری وجود دارد که می توانید برای بهترین نتایج از آنها استفاده کنید.

- وضعیت ورود: انتخاب کنید نظرسنجی های شما فقط به کاربران وارد شده یا غیر وارد شده نشان داده شود.
- آدرس صفحه: فقط در صفحات خاصی نمایش داده شود
- منبع ترافیک: آن را بر اساس منبع ترافیک مانند ترافیک ارگانیک، تبلیغات PPC، رسانه های اجتماعی و غیره نشان دهید.
- نوع وسیله: انتخاب کنید که در کدام نوع دستگاه ها نظرسنجی نمایش داده شود
- نمایش زمان: زمان مناسب برای نمایش نظرسنجی را انتخاب کنید.
- هدف/خروج هدف پیمایش: می توانید آن را به کاربرانی که سایت دسکتاپ را ترک می کنند نشان دهید یا زمانی که کاربر صفحه را تا نیمه پیمایش می کند نشان دهید.
- و خیلی بیشتر…
اکنون که می دانید UserFeedback چگونه کار می کند، بیایید نگاهی به نحوه استفاده مشتریان ما از UserFeedback برای رشد کسب و کارشان بیندازیم.
1. بر روی آنچه که در مرحله بعد اولویت بندی کنید تمرکز کنید
آیا می خواهید وب سایت خود را دوباره طراحی کنید؟ آیا نمی دانید که چگونه نسخه وب سایت خود را برای افزایش فروش و تبدیل بهبود دهید؟
یکی از بهترین چیزها در مورد UserFeedback این است که به شما امکان می دهد در هر صفحه از سایت خود بازخورد جمع آوری کنید. به این ترتیب، می توانید به سرعت صفحاتی را بیابید که با مخاطبان خود ارتباط خوبی ندارند و در هنگام طراحی مجدد، آن صفحات را در اولویت قرار دهید.
2. برای تایید برنامه های خود بازخورد دریافت کنید
اعمال تغییرات جدید در سایت شما می تواند گیج کننده باشد. این امر به ویژه زمانی که شما برنامه قیمت گذاری وب سایت خود را تغییر می دهید صادق است.
با UserFeedback، می توانید برنامه های خود را با یک نظرسنجی تأیید کنید و بدانید که کاربران در مورد آخرین برنامه های شما چه فکر می کنند.
3. افزایش سود با کاهش ریزش مشتری
UserFeedback دارای چندین گزینه هدف گذاری است، از جمله قصد خروج. این گزینه هدفیابی به شما کمک میکند تا با جمعآوری بازخورد دقیقاً در لحظه خروج افراد، متوجه شوید که چرا کاربران را ترک میکنند.
4. یک جریان ثابت از پیشنهادات عالی جمع آوری کنید
آیا می خواهید کاربران را تشویق کنید تا پیشنهاداتی برای بهبود محصول شما ارائه دهند؟
یکی از دلایلی که اکثر مردم در ارائه بازخورد مردد هستند این است که انجام آن آسان نیست. با یک نظرسنجی در محل، می توانید آنها را با ارسال بازخورد راحت کنید. شما همچنین می توانید یک جریان دائمی از پیشنهادات را برای بهبود محصول خود جمع آوری کنید.
5. مشکلات را قبل از ایجاد تصحیح کنید
بزرگترین مزیت جمع آوری بازخورد این است که به شما کمک می کند تا مشکلات را قبل از ایجاد سریع شناسایی کنید. این بدان معنی است که می توانید به سرعت مشکلات خود را قبل از اینکه مشتریان شروع به شکایت از آن کنند، برطرف کنید.
همه چیز را نامحدود دریافت کنید – سؤالات، پاسخ ها و جلسات
دلیل بزرگی که ما UserFeedack را ایجاد کردیم این است که اکثر ابزارهای بازخورد بسیار گران هستند. آنها سرعت سایت شما را کاهش می دهند و بر اساس تعداد پاسخ ها و جلسات از شما هزینه دریافت می کنند…
بیایید نگاهی به مقایسه نظرسنجی های UserFeedback با ابزار بازخورد دیگر، Hotjar بیاندازیم.

از سوی دیگر، UserFeedback به شما این امکان را می دهد که به صورت نامحدود سوال بپرسید و پاسخ های نامحدود بدون محدودیت جلسه روزانه دریافت کنید!

چه چیزی برای بازخورد کاربر در آینده است؟
UserFeedback ابزاری عالی است که به شما کمک می کند اطلاعات بیشتری در مورد بازدیدکنندگان وب سایت خود بیابید که Google Analytics به شما نمی گوید. من از پاسخ جامعه تا اینجا بسیار خوشحالم زیرا همه ویژگی های جدید را دوست دارند.
ما بسیاری از ویژگی های عالی را ارائه می دهیم از جمله:
- طرح های نظرسنجی قابل تنظیم، بنابراین شما می توانید آنها را کاملاً سفارشی کنید تا با رنگ ها، فونت ها و شخصیت وب سایت خود مطابقت داشته باشند.
- یکپارچهسازیهای پیشرفته که بهطور خودکار به شما امکان ارسال ایمیل ویژه، اضافه کردن سوابق به صفحهگسترده و غیره را میدهند.
- قالب های از پیش ساخته شده مجموعه بازخورد اضافی برای وب سایت های مختلف دیگر.
ما واقعاً در اینجا چیز خاصی می سازیم. اگر ایده ای دارید که چگونه می توانیم افزونه را برای شما مفیدتر کنیم، لطفاً پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.
مثل همیشه، من می خواهم از شما برای حمایت مداوم شما از WPBeginner تشکر کنم و ما مشتاقانه منتظریم تا سال ها به شما خدمت کنیم.
ارادتمند شما،
سید بلحی
بنیانگذار WPBeginner
PS آیا می خواهید ما کسب و کار وردپرس شما را خریداری کنیم یا در آن سرمایه گذاری کنیم؟ درباره صندوق رشد WPBeginner بیشتر بدانید.